•  
    CZV   MOR
    88 : 77
    Oct 1, Sun 21.00
  •  
    CZV   MEG
    90 : 80
    Oct 4, Wed 21.00
  •  
    PET   CZV
    73 : 82
    Oct 8, Sun 17.00
  •  
    ZAL   CZV
    78 : 76
    Oct 13, Fri 19.00
  •  
    CZV   BUD
    75 : 79
    Oct 15, Sun 19.00
  •  
    CZV   FCB
    90 : 82
    Oct 20, Fri 19.00
  •  
    CED   CZV
    79 : 74
    Oct 22, Sun 17.00
  •  
    KHI   CZV
    - : -
    Oct 24, Tue 18.30
  •  
    CZV   MTA
    - : -
    Oct 26, Thu 19.00
  •  
    CZV   MZT
    - : -
    Oct 30, Mon 18.00
  •  
    CZV   BRO
    - : -
    Nov 2, Thu 19.00
  •  
    PAR   CZV
    - : -
    Nov 6, Mon 21.00
  •  
    UNI   CZV
    - : -
    Nov 10, Fri 20.45
  •  
    CZV   FMP
    - : -
    Nov 12, Sun 17.00
  •  
    CZV   CSK
    - : -
    Nov 15, Wed 19.00
  •  
    OLY   CZV
    - : -
    Nov 17, Fri 20.00
Khimki Moscow region
VS
KK Crvena zvezda mts
24. Oktobar 2017.
18:30
1Crvena zvezda mts3/1
2Budućnost VOLI3/1
3FMP2/2
4Cedevita2/2
5Mega Bemax2/2
6Partizan NIS
2/2
7Cibona2/2
8Igokea2/2
9Petrol Olimpija2/2
10MZT Skopje Aerodrom2/2
11Zadar
1/3
12Mornar1/3






Marketing

  
Veliki potencijal brenda KK Crvene zvezde, ogromna navijačka baza i važnost kluba za razvoj sporta i omladine u regionu, predstavljaju obavezu da odgovorimo na izazove savremenog poslovanja i da radimo na konstantnom unapređenju naše organizacije, a vodeći računa o principima sporta i liga u kojima se Zvezda takmiči. 

Od početka 2011. godine pa do danas klub sa Malog Kalemegdana je rastao u svakom smislu pa je tako i Zvezdin marketing tim rastao iz dana u dan da bi postao ono što je danas – treći najbolji u Evropi.

’’Marketing tim Crvene zvezde izgradio je oko navijača izuzetnu strategiju u digitalnom marketingu u kojoj je integrisana audio i video strategija, aktivnosti na dan utakmice i sadržaji na društvenim mrežama’’ – stoji u zvaničnom obrazloženju za dodelu trećeg mesta.

Zvezda je nastavila put ka ulasku u elitu evropske košarke, neki podaci koji su na tom putu ostvareni će ostati zapisani u istoriji: 

  • Marketing KK Crvene zvezde je treći u konkurenciji svih timova koji se takmiče u Evroligi i Evrokupu!
  • KK Crvena zvezda je u saradnji sa društveno-odgovornim projektom Evrolige, OneTeam, realizovala projekte „Pravi šampioni" – Liga košarkaša u kolicima i „Idea Finish Line"!
  • KK Crvena zvezda je uvela sistem članstva Zvezdaš, gde navijači imaju priliku da koriste lojalti program i članstvom stiču brojne benefite, a mogu da ostvare i velike uštede.
  • KK Crvena zvezda je prvi klub na ovim prostorima koji je omogućio prodaju sezonskih ulaznica u pretprodaji!
  • KK Crvena zvezda je prodala 2.000 sezonskih ulaznica za sezonu 2017/18 u pretprodaji!
  • KK Crvena zvezda je stvorila poseban koncept za Evroligin Media day i njime se veoma ponosi, koncept koji je Evroliga pohvalila kao najbolji od svih takmičarskih ekipa! 
  • KK Crvena zvezda je šesta  u Evropi po snazi kanala komunikacije u okviru digital marketinga, gde naš klub prati 594.075 ljudi na svim društvenim mrežama!
  • KK Crvena zvezda ima kreativni tim koji pravi i isporučuje sjajne video sadržaje, koji beleže milione pregleda po sezoni – 4.6 miliona pregleda na Facebook-u i YouTube-u.
  • Plesna grupa KK Crvena zvezda – Red Passion predstavljala je klub i Evroligu na turneji u Kini!
  • KK Crvena zvezda je jedini klub sa ovih prostora koji je učestvovao u novom formatu Evrolige i zabeležio 16 pobeda u 30 kola!
  • Utakmice KK Crvena zvezda je gledalo 350.000 ljudi u sezoni 2016/17!
  • KK Crvena zvezda i dalje drži rekord po poseti na jednoj evropskoj utakmici, postavljen u sezoni 2013/14, kada je protiv Budiveljnika u Areni bilo prisutno 24.232 navijača!