•  
    CZV   CIB
    78 : 68
    Sep 28, Fri 20.00
  •  
    CZV   ULM
    88 : 73
    Oct 2, Tue 19.00
  •  
    BUD   CZV
    71 : 87
    Oct 7, Sun 19.00
  •  
    MON   CZV
    63 : 66
    Oct 10, Wed 19.45
  •  
    CZV   KRK
    80 : 66
    Oct 13, Sat 17.00
  •  
    CZV   AND
    85 : 79
    Oct 16, Tue 19.00
  •  
    CZV   IGO
    - : -
    Oct 20, Sat 21.00
  •  
    BRE   CZV
    - : -
    Oct 24, Wed 20.30
  •  
    FMP   CZV
    - : -
    Oct 27, Sat 18.30
  •  
    CZV   GSO
    - : -
    Oct 30, Tue 19.00
  •  
    CZV   CED
    - : -
    Nov 3, Sat 19.00
  •  
    ULM   CZV
    - : -
    Nov 7, Wed 19.30
  •  
    OLI   CZV
    - : -
    Nov 10, Sat 17.00
  •  
    CZV   MON
    - : -
    Nov 14, Wed 19.00
  •  
    CZV   MOR
    - : -
    Nov 17, Sat 19.00
  •  
    AND   CZV
    - : -
    Nov 20, Tue 20.00
  •  
    PAR   CZV
    - : -
    Nov 24, Sat 19.00
  •  
    CZV   ZAD
    - : -
    Dec 9, Sun 19.00
  •  
    CZV   BRE
    - : -
    Dec 12, Wed 19.00
  •  
    MEG   CZV
    - : -
    Dec 15, Sat 19.00
  •  
    GSO   CZV
    - : -
    Dec 18, Tue 18.00
  •  
    CIB   CZV
    - : -
    Dec 22, Sat 17.00
  •  
    CZV   BUD
    - : -
    Dec 30, Sun 19.00
Germani Brescia Leonessa
VS
KK Crvena zvezda mts
24. Oktobar 2018.
20:30
1Crvena zvezda mts3/0
2Mega Bemax3/0
3Petrol Olimpija2/1
4Budućnost VOLI2/1
5Partizan NIS2/1
6FMP2/1
7Cedevita
1/2
8Igokea1/2
9Mornar1/2
10Krka1/2
11Cibona0/3
12Zadar0/3






Marketing

  
Veliki potencijal brenda KK Crvene zvezde, ogromna navijačka baza i važnost kluba za razvoj sporta i omladine u regionu, predstavljaju obavezu da odgovorimo na izazove savremenog poslovanja i da radimo na konstantnom unapređenju naše organizacije, a vodeći računa o principima sporta i liga u kojima se Zvezda takmiči. 

Od početka 2011. godine pa do danas klub sa Malog Kalemegdana je rastao u svakom smislu pa je tako i Zvezdin marketing tim rastao iz dana u dan da bi postao ono što je danas – treći najbolji u Evropi.

’’Marketing tim Crvene zvezde izgradio je oko navijača izuzetnu strategiju u digitalnom marketingu u kojoj je integrisana audio i video strategija, aktivnosti na dan utakmice i sadržaji na društvenim mrežama’’ – stoji u zvaničnom obrazloženju za dodelu trećeg mesta.

Zvezda je nastavila put ka ulasku u elitu evropske košarke, neki podaci koji su na tom putu ostvareni će ostati zapisani u istoriji: 

  • Marketing KK Crvene zvezde je treći u konkurenciji svih timova koji se takmiče u Evroligi i Evrokupu!
  • KK Crvena zvezda je u saradnji sa društveno-odgovornim projektom Evrolige, OneTeam, realizovala projekte „Pravi šampioni" – Liga košarkaša u kolicima i „Idea Finish Line"!
  • KK Crvena zvezda je uvela sistem članstva Zvezdaš, gde navijači imaju priliku da koriste lojalti program i članstvom stiču brojne benefite, a mogu da ostvare i velike uštede.
  • KK Crvena zvezda je prvi klub na ovim prostorima koji je omogućio prodaju sezonskih ulaznica u pretprodaji!
  • KK Crvena zvezda je prodala 2.000 sezonskih ulaznica za sezonu 2017/18 u pretprodaji!
  • KK Crvena zvezda je stvorila poseban koncept za Evroligin Media day i njime se veoma ponosi, koncept koji je Evroliga pohvalila kao najbolji od svih takmičarskih ekipa! 
  • KK Crvena zvezda je šesta  u Evropi po snazi kanala komunikacije u okviru digital marketinga, gde naš klub prati 594.075 ljudi na svim društvenim mrežama!
  • KK Crvena zvezda ima kreativni tim koji pravi i isporučuje sjajne video sadržaje, koji beleže milione pregleda po sezoni – 4.6 miliona pregleda na Facebook-u i YouTube-u.
  • Plesna grupa KK Crvena zvezda – Red Passion predstavljala je klub i Evroligu na turneji u Kini!
  • KK Crvena zvezda je jedini klub sa ovih prostora koji je učestvovao u novom formatu Evrolige i zabeležio 16 pobeda u 30 kola!
  • Utakmice KK Crvena zvezda je gledalo 350.000 ljudi u sezoni 2016/17!
  • KK Crvena zvezda i dalje drži rekord po poseti na jednoj evropskoj utakmici, postavljen u sezoni 2013/14, kada je protiv Budiveljnika u Areni bilo prisutno 24.232 navijača!